Zapošljivost studenata primarna je zadaća ali i odlika TVZ-a što se očituje u samome kurikulumu i brojnim projektima s poslovnom zajednicom na kojima veleučilište aktivno sudjeluje te tako vrlo precizno prepoznaje aktualne potrebe poslodavaca.

Upravo je ta bliska i intenzivna suradnja s poslodavcima utjecala na kurikulum samog veleučilišta koji je osmišljen u skladu s potrebama tržišta rada. Studentima je tako osigurana vrhunska primjenjiva izobrazba na području tehničkih djelatnosti različitih struka što ih formira u kompetentne stručnjake spremne za konkretan rad.

Jooble - poslovi za studente
OBJAVLJENO: 21.09.2020.

 

Jooble je tražilica na kojem možete pronaći poslove sa cijelog Weba.

https://hr.jooble.org/

 

Posao za studente

Posao u Zagrebu

Junior Developer/ica
OBJAVLJENO: 16.03.2021.

Koga tražimo?

  • Junior Developera/icu (iliti iz milja “Bug Creator”)

 

Što ćeš raditi?

  • Naučiti/unaprijediti svoje znanje i iskustvo u korištenju različitih tech stack-ova
    (prvenstveno Node.js, React & Gatsby)
  • Sudjelovati u radu dev tima na različitim projektima za US klijente
  • Raditi na zanimljivim in-house projektima (game development)

 

Jesi li ti super kandidat/kinja za ovu poziciju?

Jep, ako:

  • Odlično koristiš engleski jezik u govoru i pismu (must have jer ćeš komunicirati direktno s američkim klijentima i članovima teama)
  • Proaktivna si, odgovorna osoba koja želi puno učiti i brzo napredovati
  • Stvarno uživaš u programiranju i želiš u tome rasturiti

 

Bit ćemo posebno oduševljeni ako:

  • Poznaješ osnove programiranja (OOP, baze, frontend, backend)
  • Završavaš neki IT studij
  • Samostalno i proaktivno učiš (tečajevi na Code Academy, Udemy, Coursera i sl.)
  • Već imaš neke projektiće za pokazati i pohvaliti se (baci Github link, nemoj se sramiti!)

 

Što nudimo?

  • Full time job i priliku za razvoj karijere
  • Rad preko studentskog ugovora
  • Plaća 40-55kn/h (ovisno o tvom znanju i iskustvu)
  • Remote ili in office rad u Zagrebu (ti biraš)
  • Opuštenu atmosferu i friendly ekipu od koje možeš puno naučiti
  • Rad na raznim projektima za US klijente, od velikih korporativnih do cool startup priča
  • Rad na zanimljivim in-house projektima (game development)
  • Fleksibilno radno vrijeme i razumijevanje za tvoje fakultetske obaveze

 

Za koga je ovo idealna pozicija?

Ovo je odlična prilika za osobu koja želi:

  • Brzo učiti i razvijati se uz podršku i mentorstvo iskusnog dev teama
  • Raditi u opuštenoj i friendly atmosferi, gdje se trud i rezultati cijene i nagrađuju
  • Iskustiti kako je to raditi u internacionalnom teamu
  • Kao referencu imati rad za velike američke klijente

 

S kakvom ekipom ćeš raditi?

  • Mi smo Space Inch, hrvatsko-američka tvrtka koja se bavi razvojem softvera za US klijente.
  • Ne želimo biti tipična agencija i ganjati neki ogroman rast. Radimo s manjim brojem klijenata koji nas cijene kao partnere i s kojima imamo dugoročnu suradnju.
  • Cilj nam je okupiti dobru ekipu, da se svi znamo i bude opuštena atmosfera.
  • Premda imamo ured u Zagrebu, oduvijek smo remote first, a ured koristimo za druženje, kavu, brainstorming, razmjenu znanja i sl. Maksimalno se trudimo biti fleksibilni i poštivati vrijeme naših developera te im omogućiti da rade tamo gdje im je najugodnije.
  • Furamo se na full stack, volimo ljude koje svašta zanima i spremni su se okušati u novim izazovima. Svjesni smo da se tehnologija lako nauči, najbitniji nam je stav i mindset te otvorenost i komunikacija.

 

Kako se prijaviti?

  • Step 1: Šibni nam svoj CV do 25.3.2021.
  • Step 2: Pohvali se svim što si dosad naučio/la
    …i to je to! Easy peasy. 🙂

 

Što možeš očekivati nakon prijave?

  • Prvi call je kratki (30 min) uvodni, opušteni razgovor s Anjom (HR Director) na kojemu ćeš saznati više o Space Inchu, poziciji i uvjetima rada. Popričat ćemo o tvom dosadašnjem iskustvu i motivaciji. Dio razgovora održat će se na engleskom jeziku.
  • Ukoliko budeš među najboljim kandidatima, pozvat ćemo te na drugi intervju tijekom kojeg ćeš upoznati Ivana (Co-founder & CTO).
  • Prilično smo brzi; nećeš čekati tjednima na odgovor ili sljedeći call.
  • Očekivani start date za izabranog kandidata/kinju je 15.4.2021.

P.S. Ako imaš bilo kakvo pitanje, slobodno šibni poruku Anji na LinkedIn ili email anja@spaceinch.com.

Bok Anja, zanima me…” je sasvim OK, opušteno.

 

Apply now

Voditelj zaštite i operativne otpornosti (m/ž)
OBJAVLJENO: 26.02.2021.

 

Želite pozitivnu radnu atmosferu?

 

Doživite pravu timsku snagu! Poticajna radna atmosfera, timski rad te razmjena znanja dokazana su nam formula uspjeha i zadovoljstva.

 

 

Želite imati ulogu u globalnim i regionalnim projektima?

 

Dajte svoj doprinos na globalnoj razini! Upoznaj kolege iz cijelog svijeta, izmjeni najbolje prakse, usavrši svoje znanje i implementiraj usvojene novitete u praksu.

 

 

Zanima vas kako funkcionira poslovanje vrhunske financijske institucije?

 

Stvorite široku sliku poslovanja! Kroz međusektorsku suradnju i projekte spojite različite aspekte financijskog poslovanja u jednu sliku i otvorite mogućnosti za razvoj karijere u brojnim smjerovima.

 

 

Radno mjesto uključuje rad u dva Društva – Allianz Hrvatska d.d. (pola radnog vremena) te Allianz Mirovinskim Fondovima (pola radnog vremena)

 

Koji su glavni zadaci na ovom radnom mjestu?

 

upravljanje informacijskom sigurnošću Društva:

  • usklađivanje sigurnosnih ciljeva Društva sa strategijom Allianz Grupe i zakonskog regulatornog tijela (HANFA)
  • redovito izvještavanje Uprave Društva i Allianz Grupe o stanju sigurnosti sustava i
    ostvarenju ciljeva na području informacijske sigurnosti
  • sudjelovanje u projektnom odboru prilikom nominacije novih projekata, u vezi s procjenom rizika
  • edukacija zaposlenih na temu sigurnosti informacijskog sustava
  • organizacija penetracijskog testiranja i provođenje phishing kampanje Društva
  • procjena sigurnosnih rizika aplikacija i IT sustava
  • procjena sigurnosnog rizika eksternaliziranih aktivnosti u domeni informacijske sigurnosti uključujući i procjenu rizika cloud okruženja
  • uska suradnja s IT-jem vezano uz upravljanje digitalnim identitetima, upravljanje ranjivostima, upravljanje zakrpama i nadzor verzija software-a u IT sustavu

 

upravljanje kontinuitetom poslovanja Društva:

  • predlaganje, izrada i održavanje kontinuiteta poslovanja sukladno Allianz Grupnom okviru za kontinuitet poslovanja
  • suradnja s drugim kontrolnim funkcijama unutar Društva (službenik za zaštitu osobnih podataka, službenik za izdvajanje poslova, sektor za upravljanje rizicima, itd.)
  • organizacija i sudjelovanje u disaster recovery aktivnostima Društva (provjera rada podatkovnih centara i serverske infrastrukture)

 

crisis management, odnosno upravljanje incidentima i kriznim situacijama te nadziranje i usklađivanje rada kritičnih poslovnih procesa Društva

 

upravljanje incidentima i nadziranje kritičnih procesa Društva u kriznim uvjetima, zaštitnom sigurnošću Društva, kontinuitetom IT usluga i uključenost u aktivnosti Anti-fraud tima

 

 

Koji je profil kandidata?

  • VSS elektroničkog i/ili računarskog usmjerenja
  • poželjno iskustvo na istom ili sličnom poslu
  • poželjno je posjedovanje sigurnosnih certifikata
  • proaktivnost, fleksibilnost, orijentiranost rezultatima, snažne analitičke vještine i sposobnost rješavanja problema
  • sklonost prenošenju znanja, pozitivan pristup prema radu i ljudima uz komunikacijske i prezentacijske sposobnosti
  • želja za profiliranjem i usavršavanjem u području upravljanja informacijskom sigurnošću unutar jednog od vodećih osiguravajućih društava u Hrvatskoj i članicom međunarodne grupacije
  • napredno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu

 

Mjesto rada: Zagreb, Heinzelova 70

 

 

Pronašli ste se u ovom opisu?

 

Ako ste uz sve navedeno motivirani za korak dalje u svojoj karijeri, prijavite se slanjem svog životopisa na karijera@allianz.hr najkasnije do 15. ožujka 2021., a mi ćemo vas nakon analize prijava pozvati u selekcijski postupak ako vas potencijalno vidimo u našem timu.

PROJEKTANT-ISPITIVAČ ELEKTROENERGETSKIH POSTROJENJA (M/Ž)
OBJAVLJENO: 17.02.2021.

 

TELENERG d.o.o. je poduzeće specijalizirano za inženjering elektroenergetskih postrojenja u elektroprivredi i industriji. Bavimo se projektiranjem, nadzorom, građenjem, ispitivanjem i puštanjem u pogon kompletnih elektroenergetskih postrojenja srednjeg i visokog napona.

 

 

Tražimo buduće projektante i/ili ispitivače srednjenaponskih i visokonaponskih elektroenergetskih objekata (transformatorskih stanica i elektrana).

 

Osnovni uvjeti koje kandidat mora zadovoljiti:

  • VSS/VŠS – diplomirani inženjer elektrotehnike/stručni specijalist (smjer elektroenergetika),
  • sklonost samoorganizaciji ali i timskom radu,
  • znanje Engleskog jezika u pismu i govoru,
  • poznavanje rada u računalnim programima MS Office.

 

Prednost se daje kandidatima sa sljedećim karakteristikama:

  • vozačka dozvola B kategorije,
  • spremnost za rad izvan ureda i inozemna putovanja,
  • poznavanje rada u računalnim programima EPLAN, AutoCAD, DIgSILENT PowerFactory.

 

Što nudimo:

  • zanimljivo, dinamično i izazovno radno mjesto,
  • mogućnost stalnog učenja i napredovanja,
  • stimulativna primanja,
  • mogućnost putovanja u egzotične zemlje,
  • opuštena radna atmosfera,
  • službeni mobitel.

 

Pošalji nam svoje motivacijsko pismo sa životopisom na rajko.pribic@telenerg.hr.

ISPITIVAČ ELEKTROENERGETSKIH POSTROJENJA (M/Ž)
OBJAVLJENO: 17.02.2021.

 

HELB d.o.o. projektira, gradi i upravlja energetskom infrastrukturom. Nudimo kompletnu uslugu u svim fazama razvoja elektroenergetskih objekata: od izgradnje postrojenja, upravljanja i održavanja, ispitivanja i puštanja u pogon, inženjeringa do energetske učinkovitosti.

 

 

U zadnjih 30 godina razvili smo se u značajnog sudionika na hrvatskom tržištu elektroenergetike s mnoštvo odrađenih projekata u cijelom svijetu.

 

Pozivamo te da nam se pridružiš na radnom mjestu:

ISPITIVAČA ELEKTROENERGETSKIH POSTROJENJA (m/ž)

 

Detalje oglasa i podatke o prijavi možeš naći na sljedećoj poveznici:

https://helb.talentlyft.com/jobs/ispitivac-elektroenergetskih-postrojenja-mz-d7q

PRIJAVI SE! POSTANI KONTROLOR/-KA LETENJA!
OBJAVLJENO: 12.02.2021.

 

Tražimo 12 kandidata ili kandidatkinja za osposobljavanje za oblasne kontrolore zračnog prometa s mjestom rada u Velikoj Gorici. Za posao kontrolora zračnog prometa ne trebaš imati supermoći! Čeka te uzbudljiva karijera puna izazova!

 

 

Klikni i prijavi se ako imaš:

  • najmanje završenu četverogodišnju srednju školu
  • aktivno znanje hrvatskog i engleskog jezika
  • državljanstvo Republike Hrvatske ili druge članice EU-a
  • godinu rođenja od 1993. do 2002.
  • odličnu zdravstvenu sposobnost.

 

Oglas je otvoren do 26. veljače 2021.

 

Detalje o ostalim uvjetima i načinu podnošenja prijave pronađi na www.crocontrol.hr/prijavise

 

 

Kandidati koji mogu ostvariti pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno posebnim propisima dužni su u prijavi pozvati se na to pravo te ostvariti prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.

 

 

Kandidati koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju iz članka 102. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji obvezni su dostaviti sve potrebne dokaze iz članka 103. navedenog Zakona koji su navedeni na poveznici: https://branitelji.gov.hr/zaposljavanje-843/843.

Specijalist automatizacije (m/ž)
OBJAVLJENO: 12.02.2021.

 

Workforce je regionalna HR tvrtka koja posluje u zemljama Adriatica, i dnevno surađujemo sa preko 1000 klijenata i 12 000 djelatnika. Prisutni smo na tržištu sa jednim ciljem, da pomognemo tvrtkama da budu što uspješnije u zapošljavanju i prevladaju sve HR izazove.

 

 

Uz visoku profesionalnost i predanost naših kolega, stalno potičemo razvoj poslovanja naših klijenata pružajući kvalitetnu, fleksibilnu i sveobuhvatnu HR podršku.

 

Za tvrtku ABS SISAK, koja pripada ABS steelmaking grupi unutar Danieli grupacije, globalnog vrhunskog igrača u izgradnji postrojenja za industriju čelika, tražimo osobu na poziciji specijalist automatizacije.

 

Mjesto rada: Sisak

 

Opis: Poslovi osiguranja pouzdanosti sustava automatizacije na Level 1 razini i doprinosa kontinuiranom poboljšanju automatskih ciklusa procesa.

 

Zadaci i dužnosti:

  • doprinos rješavanju problema analizom automatskih ciklusa i njihovih snimaka pomoću posebnih softverskih programa
  • provođenje preventivnog održavanja softvera i intervencija u slučaju kvara
  • predlaganje i razvoj izmjena softvera u svrhu poboljšanja sustava u suradnji s odjelom održavanja i/ili proizvodnje
  • testiranje izmjena i/ili novih instalacija prije nego ih se primijeni u proizvodnji
  • popravci i održavanje hardverskih uređaja Level 1 razine
  • briga o nabavi hardverskih dijelova i ažuriranju softvera u suradnji s odjelom održavanja i nabave
  • suradnja s odjelom Projekti u izradi specifikacija i implementaciji revitalizacije postrojenja radi usklađivanja promjena na postojećim postrojenjima, te procjena najboljih tehničkih rješenja prema prošlim iskustvima, standardima komponenata i metodama održavanja
  • izrada tehničkih specifikacija za dobivanje vanjskih usluga vezanih uz područje automatizacije
  • poštivanje zakona i internih pravilnika koji se odnose na zaštitu zdravlja i sigurnosti na radu, zaštitu okoliša i osiguranje kvalitete
  • osiguravanje odgovarajuće razine reda i čistoće na radnom mjestu

 

Obrazovanje: student na zadnjoj godini studija ili prvostupnik/magistar elektrotehnike (poželjno usmjerenje automatika/automatizacija)

 

Vještine:

  • PLC i SCADA programiranje (Siemens S7)
  • poznavanje osnova proizvodnog procesa
  • poznavanje strojeva i postrojenja
  • poznavanje programa održavanja
  • poznavanje tehničkih crteža i dijagrama ožičenja
  • poznavanje rada u MS Office-u
  • napredno poznavanje engleskog jezika

 

Kompetencije:

  • usmjerenost na cilj i ostvarivanje rezultata
  • samostalnost u radu
  • fleksibilnost i pouzdanost
  • timski rad
  • otvorenost za promjene, te spremnost na učenje i razvoj kroz rast poslovanja

 

Nudimo:

  • unapređenje znanja i razvoj vještina uz iskusne kolege
  • timski rad i dinamičnu radnu okolinu

 

Prijava na linku: https://workforce-hr.oneassessment.com/job/Specijalist-automatizacije-m–RM0Kl/apply

 

Dodatni info na: 099 362 4959

 

Hvala Ti na interesu i prijavi!

Junior Developer for Client Support (m/f)
OBJAVLJENO: 10.02.2021.

 

Life at Q is anything but boring! We’re on a mission to find the A’s to the most challenging Q’s of today. That makes our everyday lives more fun, our team more cohesive and our daily tasks more exciting.

 

 

We’re looking for a proactive, team-oriented, and motivated Junior Developer for Client Support (m/f) to join our UK based client team. We value a go-getter attitude, strong analytical skills and the drive to get things done. Our team prides itself on working hard and having fun while doing it and we believe in the power of bringing like-minded people together.

 

 

What is it about?

  • Maintaining and writing product schema in a domain-specific language (DSL) which gives underlying services an automated way of ingesting and transforming product data

 

What do we expect?

  • Ability to understand and write JSON specification
  • Proficiency with SQL and querying datasets
  • High attention to detail – someone who can complete tasks under pressure, in an accurate and timely manner
  • Analytical ability – someone who is comfortable with numbers and has confidence in their analytical skills
  • Proficiency with Microsoft Excel – someone who can read and understand financial charts and reports
  • Availability for work as soon as possible

 

What we offer?

  • Flexible working hours & remote work
  • Hourly rate of 50 kn/h
  • 3 to 4 months term with the possibility of working with Q after the end of the engagement (depending on your competencies)
  • Working with new technologies in a high-performance environment
  • Coffee, Snacks and Entertainment in our Office

 

Sounds exciting? Click on the link and apply now 🙂