Na Elektrotehničkom odjelu Tehničkog veleučilišta u Zagrebu, u suradnji s tvrtkom Duplico, održano je novo studentsko natjecanje pod nazivom EngineerIt 2025, usmjereno na studente elektrotehnike i mehatronike.

📅 Od 7. travnja do 8. srpnja 2025., deset timova studenata Tehničkog veleučilišta u Zagrebu radilo je na rješavanju izazovnog i realnog inženjerskog zadatka:


🔧 “Automatizacija upravljanja crpkama bez korištenja PLC-a”.

Zadatak je predstavljen na početku natjecanja, a timovi su tijekom tri mjeseca razvijali električnu shemu i izradili funkcionalan elektroormar, rješenje koje odgovara stvarnim industrijskim zahtjevima.

🏆 Najbolji timovi EngineerIt 2025 natjecanja su:
🥇 1. mjesto – Ke to je?
Članovi tima: Matko Seretin, Niko Senfner, Antonio Kostelac

🥈 2. mjesto – Pi Si Bi
Članovi tima: Antonio Kutija, Dario Huseinović, Filip Kujundžić

🥉 3. mjesto – NPC
Članovi tima: Damjan Žezlina, Stjepan Sedak, Kristijan Ivanović

Pobjednički tim osvojio je mjesečnu stipendiju u iznosu od 600 eura po svakom studentu tijekom godinu dana, uz dodatnu jednokratnu nagradu od 700 eura za svakog člana tima.

🥈 Drugoplasirani tim nagrađen je s ukupno 1.000 eura, a 🥉 trećeplasirani tim s 300 eura.

👏 Čestitamo svim studentima na iznimnom trudu, tehničkoj vještini i inovativnosti!
Zahvaljujemo i svima koji su sudjelovali u organizaciji i mentoriranju, posebno:
👨‍🏫 Goran Vujisić, Ivan Črnjak i Studentski zbor TVZ-a (s posebnim doprinosom Bruna Horvata),


te iz tvrtke Duplico: Nikola Rendulić i Matija Rendulić.

🤝 Hvala tvrtki Duplico na vrijednoj suradnji i podršci u jačanju veza između visokog obrazovanja i industrije te pružanju studentima prilike za rad na stvarnim inženjerskim izazovima.

Categories: Vijesti@TVZ

Tehničko veleučilište u Zagrebu
Privacy Overview

Ovo mrežno mjesto koristi kolačiće kako bi pružila najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju razne funkcije, poput prepoznavanja vaše aktivnosti kada se vratite na naše internetske stranice i pomažu našem timu da razumije koji su dijelovi web mjesta korisnicima najzanimljiviji i najkorisniji.